Metal Metal Female Voices Fest
Festival dedicated to the metal female bands.
FAQFAQ SearchSearch MemberlistMemberlist UsergroupsUsergroups RegisterRegister
ProfileProfile Log in to check your private messagesLog in to check your private messages Log inLog in

Alles wat misgelopen is...
Goto page: 1, 2  >
Post new topic Reply to topic Metal Female Voices Fest Forum Index -> Forum -> Archives -> MFVF 5
Previous topic :: Next topic
Author Message
Maai
Newbie
Newbie

Country: Belgium

PostPosted: 21/10/2007, 03:00 pm Post subject: Alles wat misgelopen is... Reply with quote

Ok, ik begrijp best dat er wel wat kan mislopen op een festival, maar wat er dit jaar misgelopen is slik ik niet.
Wij stonden aan het hokje waar mensen met een Fnac ticket moesten gaan staan om dit te gaan omruilen voor een bandje. 9.30u, niemand komt de tickets omwisselen. 9.45u, nog steeds niemand. 10.05u: de deuren voor mensen met een officieel MFVF ticket worden geopend, niemand komt het hokje openen. Uiteindelijk zijn ze pas om 10.15 de tickets komen wisselen voor een bandje!!! Een kwartier later dan de deuren links!!! Nochtans had ik hier ergens gelezen dat alle2 de deuren op hetzelfde moment zouden openen!!!
Ik pik dit echt niet en eis -zoals vele anderen in de rij- verontschuldigingen.

En wat was er nu weer misgelopen met dit: Ticket from FNAC and TICKETNET : go to the desk, in order to exchange it into your wristband.
We'll open the doors on your right, to avoid you to make twice the queue.

Waar moesten we heen? LINKS !!! Niet RECHTS, maar LINKS. En niemand die een beetje moeite doet om ons te komen verwittigen of om zich te excuseren dat we daar nog een kwartier gestaan hebben terwijl iedereen links al binnen mocht...

Ik vind dit echt erg en voel mij hier echt slecht door. De slechte communicatie bij MFVF heeft mijn dag verpest.

Ik weiger ook om in het Frans of Engels te typen, want Wieze ligt bij mijn weten nog altijd in Oost-Vlaanderen waar iedereen Vlaams praat.
Back to top
Publicité

PostPosted: 21/10/2007, 03:00 pm Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Nemesis
Newbie
Newbie

Country: UK/NL

PostPosted: 21/10/2007, 08:28 pm Post subject: Alles wat misgelopen is... Reply with quote

misschien zouden ze niet zoveel verschillende tickets moeten afgeven de volgende keer. gewoon 1 standaard die bij alle vvk's te koop is en geen gezeur met Fnac/Ticketnet enz. dit hield inderdaad erg op, vooral ook door het inzetten van te weinig MFVF-medewerkers.

ik had vip-tickets en ook de vips zouden aan de rechterkant naar binnen gaan volgens de organisatie. op vrijdag was hier veel onduidelijkheid over. ik stond iets verderop in de rij die middag toen de kaarten eindelijk ingewisseld konden worden (dat begon ook pas na 17u), maar ik zag al een aantal rode-bandjes-mensen heen en weer lopen omdat ze niet wisten waar ze naar binnen moesten. dat was inderdaad wel erg slecht geregeld. uiteindelijk moest iedereen gewoon door de linkerdeur (en dus weer in de rij staan). op zaterdag was het iets beter geregeld; we stonden wel eerst in de rij maar na een tijdje kwam een man van de security ons vertellen dat er nog een doorgang was naast de rij voor die deur (op zich wel oké dus). maar inderdaad, ze hadden dit wel iets beter kunnen organiseren.

maar goed, je hebt het feest niet meegemaakt met het eten in de backstage. dat was nog erger. op vrijdag kwam er na anderhalf uur nog niets en op zaterdag was het helemaal huilen met de pet op en dan vind ik niet dat een paar frieten (ik hoorde dat ze koud waren on arrival) en drie gehaktballetjes €5 waard zijn.

ik heb me ondanks dit uitstekend vermaakt verder, maar ik hoop echt dat alles beter geregeld wordt tijdens volgende edities.

-------------------------------------------------------------------------------
Back to top
Visit poster’s website
Fewic
Newbie
Newbie

PostPosted: 21/10/2007, 08:30 pm Post subject: Re: Alles wat misgelopen is... Reply with quote

Maai wrote:

Ik weiger ook om in het Frans of Engels te typen, want Wieze ligt bij mijn weten nog altijd in Oost-Vlaanderen waar iedereen Vlaams praat.

Inderdaad, vond ik ook. Met de grootste moeite kon je in het Nederlands (zelfs Engels ging zwak!) me de heer en juffrouw aan de kassa iets bespreken, anders dan hoeveel tickets je wou. Ik herken hetgeen wat je daar zegt, want toen ik vele uren later er pas was, was er voor mij ook een koppel, dat op zoiets stond te wachten. Daar ik zelf op iets anders moest wachten, heb ik ook gezien hoe zij ook 30-minuten stonden te wachten op 'iemand' onbekend.
Back to top
Maai
Newbie
Newbie

PostPosted: 21/10/2007, 09:57 pm Post subject: Alles wat misgelopen is... Reply with quote

Nemesis wrote:
misschien zouden ze niet zoveel verschillende tickets moeten afgeven de volgende keer. gewoon 1 standaard die bij alle vvk's te koop is en geen gezeur met Fnac/Ticketnet enz. dit hield inderdaad erg op, vooral ook door het inzetten van te weinig MFVF-medewerkers.

Het was de bedoeling om de enorme rij te beperken zodat er zo 2 rijen zouden zijn. God knows waarom dit niet is doorgegaan...
Ook niemand die ons kwam verwittigen ofzo.
We stonden er gvd ook al van 8u !!! Toen ben ik maar effe gaan "vragen" (was meer schreeuwen maar kom) waarom er daar niemand kwam om de tickets in te wisselen, en het enige wat die man zei was "wilt ge hier nog binnen? dan zou ik maar een beetje kalmeren als ik van u was" ! Shocked
Ja hoor, kalmeren ffs !

Er zijn btw nog klachten over de organisatie, check alles maar op http://www.graspop.be/forum/viewtopic.php?t=11068
2 laatste pagina's.[/url]
Back to top
behemoth_zZz
Newbie
Newbie

PostPosted: 22/10/2007, 09:59 am Post subject: Alles wat misgelopen is... Reply with quote

Ik vond persoonlijk dat dit een van de best georganiseerde was tot nu. Toch van die die in Wieze zijn doorgegaan.
Toegegeven, we zijn wat later toegekomen (rond 11u) en hadden zo blijkbaar geen problemen met onze Fnac tickets. We mochten ze direct zo afgeven.

Vooral het terugkeren naar 1 podium vond ik een goeie keuze.
Back to top
Maai
Newbie
Newbie

PostPosted: 22/10/2007, 11:04 am Post subject: Alles wat misgelopen is... Reply with quote

@ Behemoth_zZz : Ik was ook van plan om later te gaan, had ik beter gedaan -_-
Het komt door Leaves' Eyes hun boot dat er maar 1 podium was, dus volgend jaar wsl terug naar 2. Persoonlijk vond ik dat 1 podium ook beter is.
Back to top
4VAlien
Newbie
Newbie

Country: Netherlands

PostPosted: 22/10/2007, 01:17 pm Post subject: Alles wat misgelopen is... Reply with quote

in goed nederlands : huilies

Dus je staat wat langer in de rij... Als dan je dag al verpest is had je ook wel gewoon in je bed kunnen blijven liggen. Overige dingen als signeren en ombouwen podium waren naar mijn smaak allemaal in orde en dat vind ik een stuk belangrijker dan het exacte moment waarop ik naar binnen kan.
Back to top
Maai
Newbie
Newbie

PostPosted: 22/10/2007, 01:38 pm Post subject: Alles wat misgelopen is... Reply with quote

:')

Zal ik ook even zeggen tegen een trein dat ik moet halen "Hé, ik kom effe 45 minuten later, sta je er dan nog?" Shocked
En ja, ik had beter in mijn bed blijven liggen !

Er zijn nog altijd mensen die het leuk vinden om op tijd binnen te mogen...
Back to top
keith47424
MFVF fan
MFVF fan

Country: England

PostPosted: 22/10/2007, 02:20 pm Post subject: Er in English please Reply with quote

Isn't this supposed to be the English forum? I cannot understand a word of this thread.

Cheers Keith47424
Back to top
Maai
Newbie
Newbie

PostPosted: 22/10/2007, 03:54 pm Post subject: Alles wat misgelopen is... Reply with quote

en dan hebben we het nog niet over de organisatie wat betreft de bands

we moesten daar om 8u15 zijn. Dus we komen daar toe in een ijskoude hal. Geen organisatie te bespeuren. Wij dan maar uitvissen wat te doen met ons gerief want om 9u10 moesten we on-stage om te soundchecken ed. om 9u30 was leaves eyes echter nog bezig met de opnames van een videoclip.

Uiteindelijk hebben we de organisator gevonden na ons optreden.

Voor de rest (eten, drinken ed) niet te klagen.
Enkel nog wat problemen gehad met de bandjes en de "artist" kaartjes (niet genoeg ed)

Valkyre.

Dit is toch echt schandalig? Rolling Eyes
Back to top
Peter
Newbie
Newbie

PostPosted: 22/10/2007, 05:01 pm Post subject: Alles verliep voor mij zeer vlot Reply with quote

Omstreeks 9u30 aangekomen op zaterdag.
De wagen mocht ik parkeren net voor de ingang. (op andere festivals is dit wel anders)
De ingang ging MAAR 15 minuten te laat open. (op andere festivals is dit wel anders)
Of ik nu langs links of langs rechts naar binnen moet kan mij geen reet schelen.
Een vriendelijke man heeft zelf geholpen het papieren flower power armbandje aan te doen (peace men)
Daarna drank tickets gekocht, een pintje gaan halen en een lekkere hotdog met shucrut als ontbijt.
En dan nog heb ik heel het fantastische optreden van Valkyre gezien.
Niks te VIPPEN gewoon een ticket van de FNAC. Ze moesten da GEVIP afschaffen. Dat bederft de festivals.
Alle optredes van zeer dichtbij kunnen meemaken, ik heb echt genoten.
En s'avond was ik op 5 minuten van de parking, eerst nog wel een paar fotokes gepakt van het schip
(laatste keer Werchter heb ik er 2 uur op een parking gestaan).

Het was zaaaaalig bedankt MFVF

Carpe diem
Back to top
Visit poster’s website
Pukk
Newbie
Newbie

PostPosted: 22/10/2007, 05:17 pm Post subject: Alles wat misgelopen is... Reply with quote

vooral het ticketsysteem liep weer vierkant, ik speciaal daar om 9u45 staan om valkyre niet te missen ... tegen 25 na 10 eindelijk mijn ticketnet ticket gewisseld ... en net op tijd binnen ...
Back to top
Visit poster’s website
keith47424
MFVF fan
MFVF fan

Country: England

PostPosted: 22/10/2007, 06:00 pm Post subject: IN ENGLISH ONLY Reply with quote

IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY

Cheers Keith47424
Back to top
roltrap
Newbie
Newbie

PostPosted: 23/10/2007, 07:53 am Post subject: Alles wat misgelopen is... Reply with quote

Maai wrote:
en dan hebben we het nog niet over de organisatie wat betreft de bands

we moesten daar om 8u15 zijn. Dus we komen daar toe in een ijskoude hal. Geen organisatie te bespeuren. Wij dan maar uitvissen wat te doen met ons gerief want om 9u10 moesten we on-stage om te soundchecken ed. om 9u30 was leaves eyes echter nog bezig met de opnames van een videoclip.

Uiteindelijk hebben we de organisator gevonden na ons optreden.

Voor de rest (eten, drinken ed) niet te klagen.
Enkel nog wat problemen gehad met de bandjes en de "artist" kaartjes (niet genoeg ed)

Valkyre.

Dit is toch echt schandalig? Rolling Eyes

just for the record:
this is not critisizm but merely a definition of the facts. I didn't mean to critizise the event nor the organizors. Every organization has its shortcommings, even the most experienced ones. We had alot of fun from the minute we arrived till the moment we went home. If any of the organizors should take offence, I appologize.

And if I should state my opinion, it is my own and not that of the band. just to be clear about this.

Again, MFVF5 was surely an experience. We never played on such a big event before and we feel honored to have had the opportunity to play there. (and now I did speak for the whole band Wink)

Sincerely,

Cid Jimenez (violin in Valkyre)

Valkyre - Belgian/French gothic folk metal
Valkyre myspace
Back to top
decamerone
Newbie
Newbie

Country: FRANCE

PostPosted: 23/10/2007, 08:30 am Post subject: Re: IN ENGLISH ONLY Reply with quote

keith47424 wrote:
IN ENGLISH ONLY IN ENGLISH ONLY IN [..] Rolling Eyes

I kinda agree with keith...
Couldn't this all be said like in english as the rest of the forum and in the other thread ? (comments about mfvf)
Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 11:25 am Post subject: Alles wat misgelopen is...

Back to top
Post new topic Reply to topic Metal Female Voices Fest Forum Index -> Forum -> Archives -> MFVF 5 All times are GMT
Goto page: 1, 2  >
Page 1 of 2

Jump to:  

Index | Administration Panel | Free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation
Xtreme Skin Designed by Xtreme Web Developers visit website