Metal Metal Female Voices Fest
Festival dedicated to the metal female bands.
FAQFAQ SearchSearch MemberlistMemberlist UsergroupsUsergroups RegisterRegister
ProfileProfile Log in to check your private messagesLog in to check your private messages Log inLog in

Wie gaat er nog meer alleen?

Post new topic Reply to topic Metal Female Voices Fest Forum Index -> Forum -> Archives -> MFVF11
Previous topic :: Next topic
Author Message
AngelavD
Newbie
Newbie

Country: Netherlands

PostPosted: 02/08/2013, 12:22 am Post subject: Wie gaat er nog meer alleen? Reply with quote

Hay, Ik vroeg mij af of er nog meer mensen zijn die alleen naar FMVF gaan? Ik heb niemand in mijn omgeving die de line-up net zo giga boeiend vinden als ik, dus ik heb besloten om maar alleen te gaan. Nu zal ik daar ongetwijfeld wel met mensen aan de babbel komen, maar ik vroeg het me gewoon bij voorbaat al af... Greets Angela
Back to top
Publicité

PostPosted: 02/08/2013, 12:22 am Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Ravenheart
Newbie
Newbie

Country: Belgium

PostPosted: 04/08/2013, 11:00 am Post subject: Wie gaat er nog meer alleen? Reply with quote

Hey Angela,

De kans is groot dat ik ook alleen zal moeten gaan, dus het zou leuk zijn om gezelschap te hebben.

Ik zal je een PM sturen.

Groetjes
Back to top
Allard88
Newbie
Newbie

PostPosted: 02/10/2013, 09:56 am Post subject: Wie gaat er nog meer alleen? Reply with quote

Ik ga ook alleen!
Back to top
Visit poster’s website
supercookie88
Newbie
Newbie

PostPosted: 07/10/2013, 06:57 pm Post subject: niet alleen Reply with quote

Hey angela,

welliswaar ga ik niet alleen, maar feel free om gezellig te komen ouwehoeren Very Happy

Gr Danny

-------------------------------------------------------------------------------
-For Cookie!-
Back to top
blackwarrior
Newbie
Newbie

Country: Belgium

PostPosted: 15/10/2013, 03:29 pm Post subject: Wie gaat er nog meer alleen? Reply with quote

Ik ga ook alleen, ik kom alleen zaterdag en zondag. Feel free om een PM te sturen of een email op a666blackangel@hotmail.com

Ik kom uit Kortrijk.

Hopelijk tot ziens Smile
Bruno
Back to top
MSN
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 01:04 pm Post subject: Wie gaat er nog meer alleen?

Back to top
Post new topic Reply to topic Metal Female Voices Fest Forum Index -> Forum -> Archives -> MFVF11 All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Administration Panel | Free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation
Xtreme Skin Designed by Xtreme Web Developers visit website